Garanti

Klokker kjøpt fra sengeposten.no har to års garanti. Denne garantien dekker alle produksjonsfeil på selve klokken (urverk, deksel) Har du problem med klokken, bes du vennligst om å kontakte oss snarest på mail kundeservice@sengeposten.no. Du må oppgi navnet ditt, adressen, bestillingsnummeret ditt (står i garantibeviset) og en beskrivelse av problemet.
Følgende ting dekkes ikke av garantien.
– Feil eller skade som følge av upassende bruk eller uforsiktighet
– Feil eller skade som følge av uberettiget reparasjon eller modifikasjon
– Estetiske forandringer som oppstår under normal slitasje og aldring
– Batteri
Denne garantien dekker gratis bytte i samsvar med vilkårene i garantien og innenfor gitte grenser. Garantien skal ikke redusere kundens rettmessige krav. I forbindelse med en evt. returnering av en vare hva enten det dreier seg om en ombytting eller reklamasjon, skjer det på kundens regning.